.

Det här är helt sjukt. Vill springa och gömma mig och aldrig mer bli hittad. Känns som jag precis åkt bergodalbana hela tiden. Som en jävla känslobomb som attackerat mig. Varför måste man känna? Vill trycka på nån off knapp och radera. Men det.går.inte!!!!!!! Vill att någon ska fatta beslut åt mig som för mig är helt jävla omöjliga att avgöra. Men då vet jag vad svaret skulle bli. Ett stort jävla fet NEJ! Hela jag skriker jajaja!! Fastän det gör ont, så jävla ont. Vill typ slåss, skrika och gråta hysteriskt men våld har aldrig varit min grej, får inte ur mig nå ord, och gråta har jag gjort så jävla mycket så det känns som om jag gråter utan att det rinner på kinderna. Fuck kärlek, vem fan kom på den läskiga känslan?

Kommentarer
Postat av: Christine Persson

Nicolina fina söta underbara! ååååh vad ag önskar att jag var hemma och kunde ge dig en stor bamsekram och hålla om dig och prata med dig om allt och alla och dumma pojkar och härliga minnen och få dig glad igen! Saknar dig så det gör ont och ändå mer ont gör det när jag ser att du mår dåligt. Men jag vet att du är en stark tjej som kommer ta dig ur det här starkare än någonsin och vilka val du än väljer att ta är dem rätt för att du väljer dem! <3<3<3<3<3<3

2013-01-16 @ 05:29:52
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0