2013

Det här året skulle vara början på ett nytt liv. Bestämde mig för att glömma, gå vidare och bli en ny människa. Men det blir ju aldrig som man tänkt sig tyvärr. Varje dag så överraskas jag av något nytt. Det blir bara mer och mer dramatisk. Helt plötsligt dyker det upp nya överraskningar från ingenstans. Fått höra saker jag VILL höra men inte kan hantera. Vilket gör allt så jävla svårt. Lever i ett organiserat kaos på nått sätt, helt sjukt konstig känsla. Det här har fått mig ny luft i mina lungor, men vem vet när jag tappar andan igen? Vet inte om jag vågar eller orkar. Allt jag vet just nu är att mitt hjärta slår så mycket hårdare än vad min hjärna gör, vilket gör allting ännu svårare. Aaaaaah jag blir galen snart, fuck 2013!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0