Ge mig sömn.

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova hel HEL natt. Snälla. Jag är så jävla trött. Trött på att drömma för antingen handlar det om döden, inbrott eller om dig. Allt lika dåligt. Problemet är att drömmarna som handlar om dig är minnen från då, eller hur jag gör allt för att spola tillbaka tiden. Jag vill inte spola tillbaka tiden. Eller jo. Jag vill spola tillbaka tiden så att jag kan vända upp och ner på det, så att du kan få känna det jag känner och inte känner, så att du kan få veta känslan av ett krossad hjärta och hur det känns när någon som man älskat får en att vilja spy.

Allt jag vill är att få sova en hel natt utan drömmar, och utan att vakna den tiden jag vet att du vaknar. För vi brukade vakna tillsammans, brevid varandra, i samma säng.
Nu vaknar jag ensam.

Kommentarer
Postat av: cilla

<3<3

Svar: <3
Nicolina

2012-12-17 @ 22:46:45
URL: http://cillaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0