.

Det fanns så mycket som jag värderade högt i mitt liv för inte så länge sen. Försökte hålla upp så mycket och visa alla dessa parter att det var det jag värderade mest. Varför vet jag inte, men jag har alltid varit så, försökt få människor att känna sig älskade av mig. Kanske för att få känna mig älskade utav dom. Nu när den här sorgen och smärtan sköljt över mig, så inser jag att människor inte kan hantera andras sorg. Det är läskigt och obehagligt. Jag förstår... Eller njae det gör jag nog faktiskt inte. Inte alls. Jag har ändrat mina värderingar. Nu finns det en sak i hela världen jag skulle göra allt i min makt för. Som jag skulle gå över eld och vatten för. Som dessutom skulle gå över eld och vatten för mig. Min familj. Det bästa av allt i hela min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0