Without you

det känns sååå skönt att vara ledig idag! för även om jag har mycket att göra så är det ganska slappt. sitter med datorn i knät i sängen, nu jääävlar ska jag ta reda på allt om asien! om tre fjutiga veckor står vi på arlanda och är påväg mot en dröm resa, det är ju helt sjuuukt. sjukt!

helgen som gick bjöd på en sjukt skön och välbehövlig utgång med sofia på nype! lördagen fixades det och trixades det inför erikas middag som va god och mysig med fint sällskap.  kvällen blev som den blev sen. allt jag kan säga är att jag har världens bästa vänner, utan tvekan!!! inget är så bra som ni!

veckan har gått så sjuuukt snabbt, det är galet. men imorgon blir det troligtvis utgång, men på lördag smäller det.. jossa har fyllt 18 och det måste ju firas !!!!! så det blir mys hemma hos dom först och sen utgång igeeen.   


nu fortsätter jakten, puss

Kommentarer
Postat av: christine

du vet att min syrra är i asien nu va? du kan ju fråga henne om tips och råd på vad man bör göra :) eller spana in hennes blogg! miss u <3

2011-09-15 @ 19:12:51
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0