vill höra samma sång, där allt blir bra imorrn.

dagen har varit helt död samtidigt som den har varit händelserik. vaknade och kände att jag inte hade någon kraft för fem öre att ta mig till jobbet idag. träffade världens bästa erika på en fika (höhöhö) och mys i bromma p istället. väldigt bra tjej måste jag säga, en sån man  behöver i svåra tider. hem och såg lite program på datorn för att tänka på annat. världens bästa pappa kom med fina blommor. vi åt sallad och försökte förstå oss på visum grejen i thai. knasigt det där...

lyssnade på malins råd, tog en prom till bromma p igen fram och tillbaka för att sola lite. puuuuuh va varmt det va. men otroligt värt. så nu är jag fräkning igen!

hoppas på att jag så snart som möjligt kan slänga på en toning på mitt hår, vill ha mitt gyllen bruna igen, trivs verkligen så mycket bättre med det! nu känner jag mig bara blek och tråkig.



Kommentarer
Postat av: christine

ååååh du har bloggat igen!!!!!!!! KUUUUL :D jag saknar dig som fan och hoppas allt är bra med dig, trots att jag vet att du har det jobbigt just nu... luuv ya <3

2011-09-08 @ 16:08:42
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0