can you remember you and I ?

sitter och väntar på att sofia ska skölja klart sin färg, sen ska vi klippa. ÄLSKAR verkligen att jobba på mina lediga dagar.. senare kommer andra sköna människor, vi ska äta tacos!
om elva dagar åker vi. helt sjukt! känner mig as taggad samtidigt om jag har lite ångest för att jag är nervös. känns som om man har koll på läget fast ändå inte. veeet att det här kommer bli mitt livs resa, det ska vi se till att det blir iallafall.
har 4 fjuttiga arbetsdagar kvar, det känns också väldigt skumt att lämna det för tre månader. ska bli så skönt att ta en rejäl semester och ladda om till lite nya arbetskrafter.
min näsa fryser, och jag tror att hon är färdigduschad nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0