om jag är stark när du är svag?

tjeeenare bloggen. haft så mycket för mig den senaste veckan. födelsedagar hit och dit, och mys kvällar med vänner. helgen va grymt bra! i fredags firade vi clas som fyllt 20! träffade mycket nya människor och några gamla vilket va kul. på lördagen firade vi milla som också fyllt 20! god mat, trevligt sällskap och bra utgång. träffade på sköna människor då med :) söndagen va en riktigt mördar dag. mådde som jag förtjänat, det va bara att slänga sig i duschen och fixa till sig. klockan 4 kom släkten och skulle fira mig. myyyys , fast det känndes ju lite fel eftersom det inte va på min födelsedag och eftersom den är om 8 dagar! men jag fick fina fina presenter, så jag blev glad :) dessutom åt vi god mat, mums.
i måndags skulle jag sofia och clas på bio. gick inte bra, jag failade och kolllade fel dag. som tur är så hann vi aldrig åka in till stan. vi köpte lite mat och sånt på ica och drog till clas istället. myyyys.
igår mötte jag upp erika och jenifer i alvik och mös lite.

onsdag idag, egentligen ska jag ju jobba, men eftersom åtta pers skulle jobba idag så kunde jag byta söndag mot onsdag. grymt skönt att få tvådagars ledigt. hitills har jag inte gjorde ett skit, men behövde det. tänkte ta en prom till bromma plan och sola nu. vääärt.

dessutom har världens bästa vän fyllt 20!! men att hon befinner sig i tyskland suger ju:( GRATTIS ÄLSKLING, gud vad jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: christine

who is mr clas? saknar dig med älskade <3 !

2011-05-19 @ 13:57:49
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0