hela världen är min

ledig och utvilad tjej, mycket skönt! chillar just nu i soffan i vardagsrummet och tittar på när mamma städar, intressant! sanningen är att jag måste själv sätta fart med mitt rum eftersom det kommer hit gäster på söndag för min skull (fira min efterlängtade 20års dag!). men det är ju så dödstråkigt..

igår skulle jag träffat julia och lisa, men shit happens och jag drog med hanna och teres istället till göta ark eller vad det nu hette.. gryymt mysig uteservering som låg lite off fast ändå inte. där vill jag hänga i sommar. vi drack öl och snackade skit.. guuuuuuuud vad jag kommer sakna dom, som fan!

nej, rummet nu!! snart ska jag bege mig till ekerö för massage :) bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehehheheheee (a) bara kanske ;)



Duu, kan jag få nr till massagetjejen? :) Drömde i natt att jag var på massage hahah

2011-05-14 @ 11:03:29
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Dankeee! :)

2011-05-15 @ 19:33:50
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0