det va bra då, vi var barn då

okej, anledningen (som jag alltid säger när jag väl bloggar) till att jag är sämst på att skriva är för att det är så sjukt mycket nu. dagen har gått i ett, upp tidigt för att åka till vällingby för två sprutor. hepetit b (haha eller?) och TBC. AJ som fan.... sen direkt och sola, direkt hem och göra iordning mig på en kvart och direkt till täby enskilda gymnasium och titta på min kusins utspring (som knappast va nått spring) susanna va jätte fin! sedan vidare till vaxholms hotell där vi fortsatte firandet.

morgondagen ser ju liiika fllbokad ut om inte värre.. det börjar ju med att det faktiskt är enn väääääldigt speciell dag för mig :D massage 9.00 på ekerö, sen till bromma plan och sola tror jag, sen till alvik och provträna på sats, sen premiär på systemet, sen möta upp mannen, möta familjen+mimi och äta på grill, sen träffa upp mina tjejer. fjuuu. FULLT UPP vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt :P men det lööööser sig :D

om jag sover nu blir det den 26de fortare :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis hjärtat <3

Vill bara säga att du tog TBE och tredje Twinrixdosen idag.

Pussssss

2011-05-26 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0