thailand

Hej mina vänner ! Thailand är så underbart. Endast dom som varit här förstår, ni som inte har, ta chansen och åk hit!!!!! Det började dock inte så bra, regn och moln, KUL! Men det har bättrat sig om man säger så. vi gör små utflykter med longtail båtar till raily beach , poda island mm. Imorgon blir det hong, och imorgon är det anledningen till att vi åkt hit , mamma och pappas 20åriga bröllopsdag !!! Den kommer bli så bra, så fin, (precis som dom).

Jag är röd som en kräfta idag, det är inte kul. Bränt mig som fan ! Solen tar lixom skit mycket när det är skugga. Farligt! Men på någotsätt härligt! Det känns lixom helt ok att känna hur det svider på ryggen för en gångsskull. Jag vill inte komma hem. Tänker stanna här ! Såååå skönt att inte behöva gå upp tidigt för att jobba en heeel dag 10-19 sen gå på en full tub och slänga sig i soffan och kasta i sig mat för att man är så hungrig. Nu kan jag skita i det!

Nen jag saknar det som finns hemma också. Vill gå på prom, vill va med på cillas födelsedag, vill träffa mina underbara fina vänner och sitta i personalrummet och snacka skit med mina fina kollegor. Usch vad jag saknar dom!
Men tiden går fort när man har roligt, inte sant ?

Nu ska jag tillbaka till paradiset. Fy fan va underbart det är. Och maten ? Ja allt vi har ätit har varit sjukt gott, till och med jag tycker det , då är det ballt ! SJUKT GOTT MED THAIMAT, hur ska vi klara oss utan den när vi kommer hem ? Don´t know...


Stor solig puss från thailandet!

Kommentarer
Postat av: lito

du får inte stanna där för då blir jag ensam och ledsen :( ;) hoppas du haft väääääääärldens bästa resa! <3

2011-01-18 @ 21:33:34
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0