Jag är tillbaka !

Mitt nyårslöfte blev att börja blogga igen. kom inte på något bättre, eller så vare så att lito tvingade...
I vilketfall så är det väl bra ? missat att berätta om studenten, sommaren, att jag fixat körkort och varit på intensivkurs i falun, fått jobb och haft många galna stunder och utekvällar!!

Men nu är det 2011! sjukt.. mitt nyår va sjukt roligt, flippat, konstigt och spårat ! började i spånga hos thomas med sjuuuuuukt god mat, och avslutades i alvik på fest. hade bra människor runt omkring mig så jag är nöjd !



nu väntar jag på att släkten ska rulla in så att vi kan fira min älskade bror som fyllde 18 i fredags !!! jag lovar, den bästa killen på jorden..



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0