ingen insperation

vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en stock
vad gjorde du för 15 min sedan: solade
det sista du sa högt: ''vart lägger man i pengar?''
det senaste någon sa till dig: ''där ute''
vad har du druckit idag: varm choklad, cola light och ramlösa
vad var det senaste du åt: kött och potatis
vad var det senaste du köpte: en solkräm som jag aldrig fick :(
vad är det för färg på din ytterdörr: vit
vad är det för väder hos dig nu: idag har det varit jätte fint med solsken, nu är det mörkt.
godaste glassmaken: ben&jerrys half baked och vaniljglass med krossad choklad
tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland
sover du tungt: oftast ja
drömmer du mardrömmar: på senaste tiden har jag bara drömt mardrömmar
trivs du med ditt jobb: hade inte kunnat trivas bättre
favoritklädsel: leggins och stora linnen/tröjor till converse
vad ser du om du tittar till höger: min säng
vad gör dig glad just nu: vad som helst
vad ska du göra härnäst: kolla på solsidan
höger eller vänsterhänt: höger
humör just nu: trött och deppig av någon anledning
favoritgodis: laktris
kläder just nu: mjukisdress
sommarplaner: förhoppningsvis gotland en vecka och utomlands en vecka
hur många kuddar sover du med: en, men fyra ligger i sängen
spelar du något instrument: nope tyvärr
morgon eller nattmänniska: inget av dom :s
vad är viktigast för dig: mitt yrke, min familj och mina närmsta vänner
är du kittlig: ...
snarkar du: tydligen, hehe
stjärntecken: TVILLING, kommer alltid vara oavsett vad någon säger.. nu är jag tydligen oxe
äckligaste insekten: fästingar
längtar du mest efter just nu: värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0