you make me wanna change my ways

här kommer ett inlägg på beställning ;)

just nu sitter jag på ballen (balkongen) och steker i solen och bara NJUTER! det är ju för härligt väder. har haft en bra helg med baaaara chill, inget jobb. LYCKA. det va länge sen jag va så ledig. nöjd tjej! därför har jag varit på landet tors-söndag. ätit mycket god mat, umgåts med mamma, pappa, bror, mormor, morfar och farmor, spelat spel, städat på tomten, solat, läst, sovit! hääärligt.

igår fixade jag till chrisses färg, blev en snygg tjej! min tös åker ju till tyskland imorgon.. tycker det är lite ledsamt :( MEN jag är otroligt glad för hennes skull såklart ! hon kommer lyckas jätte bra om jag känner min andra  halva rätt. därför åkte vi sen till milla med alla 91 och hade en mysig avslutningskväll eller vad vi ska kalla det. drack lite rosé, kollade på bb , spelade spel och va sociala. jag ,vico och erika gick hem vid två tiden, det va väldigt skönt med en prommenad.

imorse vaknade jag av chrisse som plingade på dörren. nu är båda klippte och fräscha. jobbigt att säga hejdå dock, försökte få det smärtfritt och fort ;) kommer ju spricka av saknad :( hon fick en liten lyckatill-jagkommersaknadigsomfan-present så att hon inte glömmer miig (a)

nu ska jag steka vidare, snart kommer erika och joinar också, mys!


älskar bilden, älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: christine

hur skulle jag kunna glömma dig min fina vän? Fan vad jag kommer sakna dig <3

2011-04-26 @ 00:28:05
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0