I´m not paralyzed but I seem to be struck by you

Skönt med helg ! Fast helgen börjar för mig imorgon klockan fem. Förjävla skönt om man får säga så ?

Min dag har varit heeeelt upp och ner. Känslomässigt är bara förnamnet. Alla slags kännslor faktiskt. Trött som fan också, fick inte mycket sömn inatt tyvärr. Får tas igen inatt tror jag allt. Alltså är det dags för sängen strax. Först bb! Va ju bara tvuuuungen att blogga eftersom jag fått stränga order av lito( bruden är ju SÄMST på att blogga) så kan ju bara inte svika henne(lovar att hon inte ens läst min blogg, okej hon får godkänt för sitt nya boende och jobb).


Shiieeeet vad jag behöver dig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0