astaggad brud!

sheeeeeeit det va hundra år sen jag befann mig här. skickar HJÄLP MIG signaler till sara eller någon som kan måla om här på min kära blogg.. den ser hemsk ut.

bara så att alla vet så är jag ny gaddad och så jävla glad för tillfället! kunde inte bli finare! chrisse fick vara mitt stöd och hålla i min svettiga hand, haha bokstavligen. skönt att ha henne som stöd faktiskt, hade ju dött om jag hade gått dit själv. hade en asgrym tatuerare som hette erik, ska lätt gå till honom igen om man kan !
efter det så drog vi till alvik för fika med mannen. mys i solen med fina flickor!

helgen bjuder på en tripp till landet med min tvillingsjäl vicopico. våra päron ska ner dit så vi tänkte joina :) ska bli superskönt och mysigt!

haaatar att jag inte kan mobilblogga .......

tack för mig, puss hej!

Kommentarer
Postat av: chrisse

blooogggga!!!! ;)

2011-04-19 @ 20:24:21
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: Sara

Hjälpsignalerna mottagna ;) Och säger som chrisse! BLOGGA! :D

2011-04-20 @ 00:36:21
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0