SOMMAR

skönaste vädret på år och dar ( eh nä men det känns så idag)
gårdagen bjöd på lite krök hos lars med härliga människor ! det va mys faktiskt, länge sen man träffade vissa av dom ! kom hem runt 2-3 tiden har jag för mig och somnade sött efter ett tag !

dagen har erbjudit plugg, sol och sovande. mitt huvud leker fortfranade med mig ( haha nej jag får faktiskt inte huvudvärk när jag är bakis) antar att det är stressen. fick nästan utbrott idag, ville bara gråta och skrika. jag ORKAR inte mer. det räcker med plugg nu tack !

men för att få huvudet på andra tankar kommer mannen hit snart. vi ska ha mys kväll, fy faaan va vi ska mysa ! vico kommer förbi senare också ! önskar att alla mina bästa kunde komma och mysa, men de är på äventyr. så får göra det bästa av situationen, och det blir nog sjukt bra ändå !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0