men jag är dock inte lika aktiv som therese !

åååååh, jag bloggar inte alls just nu. tiden finns inte med mig, ingen inspreation heller, har bara plugg att tänka på.. men grymt mycket har jag chekat av från listan, men GRYMT mycket kvar. dom tar bokstavligen kål på oss. att min älskling fått magkatarr också, då har det väl gått lite långt ??

hade en chill dag i skolan iallafall.. efter den vart det en tur till la stada med therese ! gryyymt mys och skönt med en paus från all stress, och snacka av sig lite med en nära vän. uppskattar sånt mer och mer nu förtiden!! fick med mig ett puder och ett par hängslen, får se om jag lyckas passa i det.

dags att avsluta detta pluggande och överta sängen. den ser väldigt ensam och ledsen ut !!!


 
det härliga med bilden är att det endast finns en ägare till båda skorna, två människor och en vänskap !och just nu en STOR saknad !

Kommentarer
Postat av: Christine

kääääääääärlek <3 en bild säger mer än tusen ord va?

2010-05-12 @ 00:34:41
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0