let your body decide

ÄNTLIGEN klar med religionen. seriöst lycka i livet!!!! nu är det bara 72 andra saker.. blir en plugg lördag älltså rakt igenom hela dan. med tanke på att gårdagen bjöd på grymt mycket trevligheter heeela dagen. nu är det bara fem veckor kvar !!!!!!!!!
 
började fredagen med frisör, fixade på vardagsstyling på lito, vico fixade en på mig.  sen vare lunch och därefter MÖSSPÅTAGNING! vi sjöng sånger, satte på oss mösserna och drack cider och tog foton på skolgården. därefter åkte jag och mina bästa till hellströms och drack öl, vin och shotar. FIRADE helt enkelt !! senare drog jag och lito och fixade lite grejer till middagen hos erika som blev mysig i hennes garage !!! haha.. senare kom vico, sara och amanda för att äta en god annanaspaj med oss. efter det tänkte vi styra vidare in mot stan. mitt humör sjönk, huvudvärk, trött och alldeles för mycker skit och annat på senaste tiden. så jag åkte hemmåt istället ! men jag hade en grymt bra dag !!

bildbomb på fejjan lär dyka upp inom de närmsta timmarna..

nästa uppsats att ta tag i !



världens bästa klasskamrater !!

Kommentarer
Postat av: therese

söt:D

2010-05-02 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0