Cobrastyle

helluuuu ! jag hinner inte ens blogga ! PANIK! jag har så mycket att plugga, så mycket att hinna med. har konstant grym huvudvärk. och som plus i kanten så klagar jag HELA tiden. kul va ?


MEN det är 16 skoldagar kvar, skivan är om en vecka, imorgon ska jag till en salong och förhoppningsvis bli anställd där i sommar, om 15 dagar fyller jag 19 OCH på onsdag får vi helg. lite lycka, lite glädje, lite lättnad.

nu ska jag fylla på intaget av huvudvärkstabletter. sen är det bara att skriva klart rasismen och sova, det behövs  !!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är duktig! Lycka till imorgon <3

2010-05-11 @ 23:09:35
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: therese

Så snygg bild!! vi klarar det vi kommer klara det haha^^

2010-05-14 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0