where's your head at ?

haft världens mest meningslöa dag. det ända vettiga skolan erbjöd var en klippning på sara som var för att fördriva tiden under brud lektionen. Damian kärleksförklarade sig till mig ( nästan) nu är jag tvingad till att dansa med honom på skivan. måste jag gå på skivan nu ? eller vill någon lära mig salsa ;) ?

spännande vardag lixom.. naaaat !

märker att min inlägg är så fruktansvärt roliga nu förtiden. det händer så mycket lixom. höll på att bli av med studiebidraget denna månad pga att jag helt totalt glömt att lämna in närvarotimmarna från APU'n. men det löste sig trots allt. jag menar.. Nicolina löser allt !

men, KUL... jätte kul inlägg.


nämnde jag att jag har tråkigt ?


Kommentarer
Postat av: hjärti

palla vara snygg nico!!!

2010-03-22 @ 21:54:37
Postat av: hjärti

palla vara snygg nico!!!

2010-03-22 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0