we are your friends

HUR börjar man ett inlägg ? jag hatar det. usch.

helgen har varit galen, grym och skön ! i fredags firade vi sara, började hos andreas och slutade på chapplins. det va faktiskt helt okej, man gör det roligt. dock segade jag och lito till tidigt så det vart en tidig hemgång.

Lördagen sov jag hela dan fram till fyra, då gjorde jag Lunda området osäkert. övningskörde ett tag, sen var det bara att ladda om. jag och lito tog oss till gamla stan där Anna och hennes 30 vänner firade hennes födelsedag på en engelsk pub. vi gick på tipsprommenad, kastade dart och åt kladdkaka, sen tog vi oss vidare.

fy fan.. från gamla stan, till amba, till grodan, till fridhemsplan, till odenplan, gå i typ 20 minuter, till centralen, till marcus. vi var lagom glada.. men det glömde vi bort ganska fort.
blev inte riktigt lika tidig hemgång som dagen innan. halv sex kom vi hem, eller något sånt...

nu är det plugg som fan som gäller. redan vrit duktig och tagit tag i lite grejer, berget är inte lika stort längre..

njut av mina vackra bilder...











det va dom som fanns på min mobil.. mer finns på min kamera, kommer straxt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0