My love is a burning, consuming fire

Hej hej hallå !
Idag har jag en dålig dag, så nu vet alla det..

Helgen va mysig, sömnig och givande.  Fredagen sov jag bort, somnade i sängen med alla kläder på vid 10 tiden. Vaknade skit tidigt och drog iväg och tränade med vico och sara. Skönt som bara den! Ett spinningpass och core pass senare blev det en prom m. glass i solen (en kall sol) med erika.

Innan jag tog den händelserika bussfärden hem till chrisse sov jag fyra timmar. eh va ? Har nog åkt på hjärnbrist.
Hade en mys/flumm kväll med världens bästa iallafall. Såg melodifestivalen (det föll några tårar när våran låt inte vann) , spelade kort spel (jag vann helatiden såklart (a) TYP), och gluttade på baksmällan , dock somnade båda !
Sen blev det prom med chips, och sen var vi alldeles för pigga för att sova, så vi pratade på ett tag..

Första jobb dagen den här sässongen igår på råsunda ! vi vart i chocktillstånd när jag och lito skulle jobba i samma kiosk!! sjuuukt kul :D Första gången för lillebror också, det gick nog galant!


Nu ska jag packa och städa lite.. Ska ut på äventyr ! ledtråd- mitt ute i ingenstans. Ska nämligen bli mer redhead och leka frisör. Bra, för jag behöver komma bort, behöver skratta, behöver bara vara.

 

pussssss


Kommentarer
Postat av: Christine

ELLER så var det jag som vann men visst visst säg så ;)jag ska få dig att skratta tills du gråter mohahah

2010-03-15 @ 20:22:15
URL: http://christinestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0