I can use somebody

Tisdagen avklarad. har haft en mysig dag ändå. Sussade sött hos lito igår, vilket också var mysigt. Imorse va vi så jäkla bra på att passa tiden. Det är ju ändå mig och lito vi pratar om, mästarna på att missa bussar och tunnelbanor hit och dit. MEN, vi va på pricken 08.15 i bilen som vi skulle. Dock fick körkortet fötter så vi missade bussen ändå.. men efter lite letande och ballerina kladdkaks prov som vi fick så va vi ändå tidiga.

Idrott, en halv lektion svenska, sen slut för dagen. Myste i solen med mina fina! Vi pratade minnen, mest fylleminnen.. HAHA jag döööööööööööööör

Känner mig duktig som tränat idag ! MEN trots ny energi så orkar kroppen och hjärnan inte. Jag är trött 24/7. Sover gör jag också helatiden, ändå är jag trött. Så nu är JAG trött på det, därför blir det ett läkarbesök imorgon för att förhoppningsvis kunna återställa min stackars kropp.


GE MIG SOL OCH VÄRME !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan bero på vitaminbrist. Testa ät mer vitaminer, eller så kan du dricka vatten med c-vitaminstablett till maten om du inte gillar frukt. Det hjälper ska du se.

2010-03-21 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0