Glad Nicolina!

Haft galnaste veckan i Idre. Tack vare världens bästa lito som gör mina dagar! Träffat nya och gamla vänner, kul att se Anna igen som jobbade på Gotland med oss. Åt god mat med pappa, oliver och filip, och åkt massa skidor ( OCH snowboard).

MEN... Sen kom vi hem till sjukt tråkiga stockholm, dvs skola och maaasssaaaa plugg. Orkar inte. Vill inte. JO, jag vill, men jag ORKAR inte. Det lixom gåååååååår inte.

Men trots det så tog jag mig igenom dagen, dessutom med 2 MVG klippningar. Jag är ganska grym ändå, och alltid kul med beröm. Idag var det två kunder som pratade gott om mig, och ville att just jag skulle vara deras frisör. glad ? JA ! typ aldrig varit lyckligare... ( okej jo det har jag.. men stolt då ?)



bara för att jag inte ORKAR plugga, så ska jag göra det nu. O R K A R    I N T E

Kommentarer
Postat av: Christine

sjukt galen sjukt grym. Du-jag=kan inte bli annat ! KÖR BARA !

2010-03-11 @ 19:11:21
URL: http://christinestraning.blogg.se/
Postat av: nicolina

hahah KÖÖÖÖR BARA ! <3

2010-03-12 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0