visste ni

att jag vill - bli frisör
att min senaste kyss - var på nyår om det räknas, hah
att jag lyssnar mest på - partylåtar
att jag pratar - mycket om någon lyssnar
att jag inte gillar - folk som går bakom ryggen på mig..
att min första riktiga kyss - var i min källare
att kärlek är - något som inte går att beskriva med ord
att jag gillar att - festa, klippa och umgås
att jag alltid kommer att - hata mina ben för att jag vart tvungen att sluta med innebandyn..
att jag är hemligt förälskad i - någon som alla mina vänner vet vem det är..
att sist jag grät var - i onsdags
att min mobiltelefon är - väldigt seg ibland
att när jag vaknar på morgonen - trycker jag alltid på snooz knappen
att innan jag går och lägger mig - tittar jag alltid på tv och har inställd timer på
att idag har jag - duschat, vart i skolan, haft första brud-lektionen, tränat lite hemma och sett PH!
att jag just nu tänker på - hur död jag kommer vara imorgon, och varför saker inte alltid kan gå som jag vill..
att i kväll ska jag - sova när jag skrivit klart det här
att i morgon kommer jag - gå i skolan, gå på core och kanske plugga ??
att jag hoppas - på att den här terminen går fort och att jag blir en bra frisör
att jag verkligen vill - bli kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0