No hope, no love, no glory

har varit en knäpp dag. jag har upplevt känslor jag hoppades att aldrig få uppleva, känslor som jag tidigare varit med om, och känslor som bevisat för mig själv hur man ska bete sig mot andra.
började 8.20 (!!!!!!) med religon som är för mig väldigt meningslöst. efter det ett HÅRT träningspass på idrotten som va gryymt skönt. efter lunchen bestod dagen av sjukt tråkig svenska och mode&trender. planerade visningen vi ska ha i vår, som just nu är rätt så mycket K A O S !!! snackas om live band, dansare, musik och GUD vet vad.. blir bara så snurrig i huvudet av allt..

och nu börjar jag bli jäkligt nervös inför creativ tävlingen !!! men riktigt spännande.. jag ska satsa på vinst, STOR vinst !! resten av dagen bestod av erbjudande av extra jobb som frisör (asso HERREGUD va tråkigt det här måste vara att läsa ??) sovande, massa telefonsamtal och tacos..

och ett ♥ till Camilla Sundin som står ut med mitt 'lost'- snack om saker som inte ens borde behövas disskuteras.. OCH för att hon är värd det och många gånger ställt upp för mig!!

tillbaka till plugget.. 

Kommentarer
Postat av: hjärti

älskade flicka :D <3

2010-01-13 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0