kom nära på egen risk!

efter att jag hade skrivit inlägget igår och startat med mitt plugg började jag känna mig hängig. efter 30 min låg jag helt däckad i sängen med dunkande huvudvärk, varm, kall, såg dåligt och andades tungt. det kändes sjukt! på så kort tid så pangbom. tog beslutet imorse att stanna hemma, mådde ännu värre..

så hela dagen blev jag hemma, stört tråkigt! har börjat läsa'' låt den rätte komma in'' iallafall.. jag är helt fast!
blir hemma imorgon också. tror salongen inte blir så glad på mig om jag kommer dit och hostar och snorar ner.. så imorgon ska jag ligga i sängen preciiis hela jäkla dan. PUSS


vänner, håll mig sällskap med sms och samtal (a)


Kommentarer
Postat av: Sara

Heeej (: Kan inte jag få låna Låt den rätte komma in när du har läst klart den? (a)



BLI FRISK <3

2010-01-27 @ 21:24:58
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0