får jag ge dig en puss ?

På senaste tiden har jag haft sjuuuuukt kul att det nästan inte går att beskriva. Men kan väl försöka !!
I måndags var det meningen att jag milla och erika skulle hem till rikard och chilla med film och paradise med honom, mille och anton. Så blev det inte. Det vart varken chill eller paradise. Men kul som faaan var det och lite flippat. hih. Kom hem typ fem, och det var värt varenda minut.

Igår drog milla med oss ut. Vi skulle möta upp dom senare, men dom vart trötta och vi vart taggade, så jag och erika tog oss vidare till Royal Garden i den KALLA KALLA kylan. Helatiden har jag bara hört dåligt om royal, MEN vi hade sjuuukt kul, framförallt så va musiken bästa hitills. Träffade madde bente och frida där som röjjde loss. Vi träffade as sköna tjejer och söta pojkar som bjöd på hamburhare på max (och jag åt den ????) som ändå va helt ok ! Antingen var det alkoholen som sa sitt eller så är det bara jag som inbillar mig.

Kom nyss hem från gymmet  och nu är jag hungrig som ett djuuuur !!! Fixar ett inlägg med bilder innan bio'n. det blir Avatar:D:D pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0