en dag som jag hade kunnat hoppa över

asso seriöst knäppaste dagen på länge. började som alla andra tisdagar med idrott. milla och lito hade lektion, och de va skit bra , för det va skt kul! madde hade med sin nya bil som luktar grapefrukt så hon va chaffis ;) åt jätte mjuka köttbullar med överkokt pasta till lunch. sen var det dags för svenska, det är alltid en historia för sig, dom där lektionerna... det som fick mig att skratta mest av allt va nästa hur jävla förvånad hon blev av att jag hade fått ett VG förra terminen ??ligger på ett starkt G. asso den tanten gillar inte mig..

SEN hade vi sista lektionen. vi slutar vanligtvis 16.30 som är tillräckligt sent :/ på Mode och trender kursen har vi just nu kundpass vilket betyder att alla ska kunna ta kund och inte gnälla på att man kan. idag fick jag en tjej som seriöst hade sveriges tjockaste hår, det första hon sa (och det ända jag hörde typ ) var att hon ville ha slingor i SVARTA hår !!! försökte alla knep jag kunde med att hon skulle passa mycket bättre med mörkare hår än det hon ville ha eftersom hennes hår hade typ 5 olika färger i sig så det skulle bli fläckigt. men NEJ hon ville inte lyssna på mig. trots att hon hade så sjuuukt mycket hår va jag snabb (trots att ingen ville hjälpa mig) för att vara ig på slingor :P men under den tiden så sneglar hon på klockan heeeeela tiden och även fast jag visste att hon såg klockan på väggen kör hon den där irriterande och drar fram klockan på armen. DESSUTOM så klaggade hon på att jag tog för små passéer ??????? svarade bara med att jag ville ha ett bra betyg....

när vi kom till klippandet så ville hon helt plötsligt ha page!!!!! ville seriöst ta rakapparaten då. ALLA slingor förgäves... okej, inte riktikt men det va typ mer än två tredjedelar som åkte av........ hahah och när hon klagade på priset för att hon i reseptionen hade sagt något annat fick jag nog och gav över surkäringen till damian!!

18.30 går jag ut ur skolan.....


nu väntar judendomen på mig. tyvärr vill jag bara springa ifrån den...
PARADISE SNRT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0