Debet och Kredit

Igår satt jag med pappa och pluggade bokföring. Det är något som inte alls har gått in i min lilla hjärna på något sätt. igår lyckades han få mig intresserad och förstående. Varför är det alltid så för mig, på genomgångarna fattar jag INGENTING. Hur koncentrerad jag än är och hur mycket jag än vill och försöker,så fattar jag bara inte. Men när pappa förklarar och går igenom, så kan jag tänka ' men ååh pucko jag är som inte redan fattat det här '.

Idag har jag haft en dag på praktiken! Har fått en titt in i den nya salongen som är galet stor, fin och häfftig. Klar blir den till februari, så nästa vecka ska vi festa ut lokalen! Ska bli ganska kul faktiskt ;D Sofia och Siri kom och höll  mig sällskap.. eller okej, Sofia hade bestämt sig för att få mig att känna hur det känns att tänka självmordstankar ;D hahah! Nej men det skulle bli smutsblondt, och gud vad jag slet ! slingor i hela håret , sen la vi en 7/0 i bottnen pga att det koppriga hon hade innan skulle bli askigare. Snyggt blev det! Slutade med att jag ska ha sling-kund varje torsdag, intresserad någon ??

Imorgon kommer det en snubbe från american crew ( ett produkt märke för män ) som ska göra demoklippningar på herrmodeller! Jag hoppas det blir skit intressant, för han ska tydligen vara grym. Efter det har vi UF , förhoppningsvis kan jag klippa jessi´s bror. Efter allt detta blir det en tripp till haninge där det är tjejkväll hos Tina ! är känns väldigt behövligt just nu :)



såå blev det ! men obs på att jag inte har klippt klart luggen ;) hon hade en tendens till att inte sitta still !


vi hörs när jag får tid ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0