1/1-10

Första dagen på året. Känns sjuuukt med ett nytt år! Och JÄKLAR vad det firades igår.. Började med middag med familjen hemma. Massa skaldjur, och gudomlig mat. Proppmätt blev jag. Sedan drog jag och mötte upp 91orna+amanda. Drog till kristineberg på fest. Oliver ringde och kom inte igenom slussen, så han fick komma till oss istället. Kan inte låta min lillebror sitta hemma på sin födelsedag ? Det borde inte någon få..
Sen dök madde, bente och frida upp också :)

Skålade vid vattnet på 12-slaget! Mådde bra då, alla bästa vid mig. Efter ett tag drog vi vidare till arvid i hässelby där alla bekanta ansikten va.. (haha)
Kvällen slutade med att jag och oliver kom hem runt 5 någon gång efter att vi lämnat av erika och sagt gott nytt år till randoms. Åt lite pasta och sen somnade vi i soffan typ på varandra, haha.

Det va en riktigt lyckad kväll. Hade as kul med mina vänner och familj med dessutom. Tror på att 2010 kommer bli ett bra år!
Första dagen på året har vart chill raaakt igenom. Haft lite film mys och kortspel med familjen alldeles nyss. Nu blir det väl sängen igen ;)
Får se om jag pallar utgång imorgon, men jag hoppas det ;D



alla bilder från igår, förutom en som inte är okej att visa här ;D

Kommentarer
Postat av: chrisse

tack för igår bästa! hade sjuuukt roligt :D

2010-01-02 @ 00:16:15
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0