You, me, me, you ALL NIGHT !

ledsen för dålig uppdatering (a) men OJ vilken vecka det har varit :D mässan gick utmärkt, hade varit kul att gå därifrån med ett pris, men vi fick ett personligt pris, som jag alltid kommer vara stolt över !!

men nu är det nya puckar!! idre väntar runt hörnet, snart drar vi, imorgon bitti rullar bilen. jag, chrisse, pappa, lillebror och farbror. grymt, spännande, kul, galet- ja allt !!!!!

tror att veckan i idre med min fina vän kommer bli oslagbar!! skönt att komma ifrån bromma ett tag, men självklart kommer vi sakna alla vännerna och mamma som är hemma med stellis.

 chrisse hälsar att hon är grym ! och att jag är lite bra också.. hm

IDRE, HERE WE COME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0