Vem lämnade vem ?

Hej ! Länge sen jag skrev seriöst. Känns som jag bara flummat runt på sista tiden. Sanningen är att allt varit snurrigt och oklart. Som grädden på moset har jag fått en riktigt jävla förkylning som inte vill ge med sig. Det suger, men finns inte så mycket att göra.. Känns som jag har ätit alla apelsiner som finns, drukit så mycket te att jag inte längre bränner mig och överproducerat halstabletter, panodil och hostmedicine!

Men jag ska inte klaga, 2009 va jag jävligt mycket sjuk, hoppas bara inte på att detta år blir lika illa och förhoppningsvis inte värre.

Dagen har bestått av prov, chill , familjen annorlunda och PH !!! blir ledsen i ögat av att sista avsnittet är imorgon:'( imorgon blir det idrottslektion med vico, lektioner, fullt med kunder på  Mode och Trender och PH såklart!!


nu är det dags för sängen, ska bara slänga i mig hostmedicine som jag glömde ta igårkväll, och lat som jag är orkade jag palla mig ner 04.23 förns DÅ kunde jag sova.. lagom kul..


jag är inte över dig än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0