Ingen ska behöva vara ledsen ensam!

måste säga att min dag har varit en otroligt bra dag. mått så bra på alla sätt och vis. jag har så fina vänner, dom är så bra!

dagen har bestått av mycket, prov, lite tårar och kramar, fika med en grymt bra fruga, brinnande halsdukar, skratt, minnen och nya planer, skratt, skratt, skratt, skratt, john blund kom på besök nån timme, affro dans med två söta, middag i erikas hus, myskväll som en bra avslutning på det hela.



just idag tänker jag på chrisses familj lite extra! dessutom är jag glad för att hon är min vän, vad skulle jag annars göra utan dig? vem skulle annars förgylla mina dagar med skratt, tårar och minnen ? vem skulle annars säga knäppa kommentarer ibland? vem skulle jag skratta med, skratta åt ?

- men det är just det jag älskar med den tjejen. jag älskar när hon säger knäppa saker så att jag inte kan sluta skratta, jag älskar när hon börjar smida planer och verkligen exloderar av ideér, jag älskar när hon säger att jag har fel fast jag vet att jag har rätt, och jag älskar att hon just är christine persson. min fina vän!



nu förstår ni varför, 1:01 är klockrenast!!

nu är det sängen som väntar, imorgon (förhoppningsvis) blir jag redhead. pussssss

Kommentarer
Postat av: Christine

vad söt du är gumman! och du har så jävla rätt, typ klockren beskrivning av mig hehe (a)och tavk för att du finns, du betyder. loooove youuu! <3

2010-02-12 @ 00:07:29
URL: http://christinestraning.blogg.se/
Postat av: tess

HAHAHA rolig:P

2010-02-12 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0