Hej Kaos !

GALET ! vilken dag jag haft, och herregud vad det var varit/ är mycket nu !!

Dagen började med att jag färgade sandras utväxt, det blev okej, som vanligt lixom ! Hon drar till Thailand snart, nej jag är inte alls avundsjuk........
Efter det blev det en tripp till HÄR  där grymmaste jan (haha om det är han som heter det  (; ) som är våran gud just nu ! Så lycklig, det räddade mycket till montern kan jag säga ! Fick massa skylt material och produket. Dom ska ha ett stort jävla TACK ! Grymma !!! Kan berätta för dom som inte vet, HÄR är en frisörgrossist för frisörer, helt enkelt ;)


VI HAR STÖRT MYCKET ATT GÖRA, det här är galet ! Men jag tror och hoppas verkligen på att i slutändan kommer det att bli så sjukt grymt, så alla borde komma och stötta oss på mässan i älvsjö måndag 17.30-20.00 och tisdag 9.00-15.00 !!
och puss på chrisse som är så duktig :*

nu ska jag stressa mer och fixa lite, pusss

Kommentarer
Postat av: Sara

Om jag inte hade haft skola + körlektion måndag och prov tisdag hade jag lätt kommit förbi!

Ni får klara er med mitt pepp i huvudet! (a) <33

2010-02-19 @ 20:34:54
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0