eeeeeeeeeeeeelvis kicken !!

.. har det på hjärnan, saknar gamla tider !!

gårdagen va myyys. vi hade massa att äta, blev mycket skratt och prat!! i slutändan blev det bara jag erika och cilla, men vi hade det jätte bra ändå :) spelade två olika spel tjejsnack, barnsligtroligt! vid 00.00 gick vi till tuben, passade på att  gå ut med  stella, och det blev en jäkla prom, eftersom vi gjorde sällskap med bananen en bit! men vad gör det ;D? heeeela natten sov busfröt hos mig, hon satt och tittade på mig när jag borstade tänderna och sen gjorde hon sig redo för att bli upplyft i sängen ;) fan vilken plats hon tog, mer än halva sängen typ..


åhh, juste ! när jag och erika hade vart och köpt lite grejer inför kvällen, och kom till ängby torg, stod det en övergiven hund och skällde på allt och alla. den va så jäkla rädd, stackarn :( dessutom hade den stått där i över 45 min :(

nu ska jag gosa vidare med mitt busfrö, puss !

alltid jag som är idioten i det hela?


Kommentarer
Postat av: Anonym

var de inte 1 vi gick till tunnelbanan?:o eller har jag minnesluckor av alla chips:p?

/bananen

2010-02-06 @ 17:35:30
Postat av: Anonym

hm... kan vara det med.. du har rätt :D

/z-formad banan

2010-02-06 @ 18:57:35
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0