Whataya want from me?

Har överlevt påsk-helgen bra. Igår hämtade pappa oss och körde hela vägen till landet ( för det är ju sååå långt).  Har ätit så mycket påsk mat så att jag nu kan rulla fram, det är ju trevligt lixom ?? Med massa godis, pengar och kärlek rikare så är jag ganska glad ändå ! Dessutom är pappa bäst på att laga mat, helt sjukt bra faktiskt..

Nu är vi hemma, fortfarande bara jag och oliver. Har precis slängt mig i duschen, kör mjukisstyle nu. Väntar på att världens bästa vän ska dyka upp med sin bil så att vi kan ha mys kväll ! Det är ändå efterlängtat, hon med.

Dags att ringa henne och se vart ekeröbon tagit vägen ?? antagligen har hon fastnat ute i skogen, as always !!




PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0