the heart of life

http://blogg.bobbysharstudio.se/arets-basta-frisorelev/#Kommentarer

det känns faktiskt rätt bra. hur ofta går man och vinner en tävling lixom ?? ÄR SJUKT GLAD ! igår hade mina lärare köpt tårta till hela klassen för att fira. hur glad blir man då ? extremt blev jag !!
och TACK TACK TACK till alla som grattat ! vart enda grattis värmer stort faktiskt. och det känns overkligt så på frågan hur det känns finns det inget svar.

haha och på alla bilder alla har tagit så ser jag ut som en mupp, va ju så sjuuuukt jävla glad, kunde inte slut a le. dessutom var det så sjukt jävla varmt där också.

JUSTE ! måste faktiskt säga att jag inte kunde haft någon bättre modell än Tina. så sjukt jäkla grym!!! faktiskt så hade det INTE gått lika bra utan henne. hon är helt enkelt bäst och förtjänar hälften av all beröm!!!

nu är det dags att städa rummet, plugga och äta massa tårta som blev över av tårtan i skolan !!
STOR FET PUSS


världens bästa lärare i uppsättningar. tack vara damian det blev en vinst !

:D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0