stamp on the ground

LOOOOOOV! sista lovet i mitt liv. förhoppningsvis ska det bli det bästa också. började bra med grymt rolig skiva igår. jag och sia kom tillslut från elverket. grymt snygga !! lite fel sådär.. temat va ' kommer direkt ifrån'. det börjar med att mitt humör verkligen ligger på botten. USCH !!!!!! hej humörsvängningar, hejhej !! gick hem överlycklig för en väldigt lyckad kväll !

lito har precis lämnat mig, nu ska jag byta om och ta bort mitt  I <3 SBN på armen..  sen ska jag virdare hem till Tina på påsk lunch. ska bli väldigt väldigt mysigt faktiskt. igår shoppade vi klänning och skor till henne tina som vi ska ha på tävlingen. kommer bli galet, kommer bli grymt ! tina är världens bästa modell!

måste spriiinga nu. PUSS och GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0