Hey you

jag SUGER på att skriva. problemet är att ni inte ens vill veta hur mycket jag har att göra nu. det är berg med plugg, det gör inte saken bättre att det är 6 veckor kvar !!!!!!!

men trota allt plugg har jag hunnit ha ett liv. Igår firade vi fina Tina som fyller 19 idag :D GRATTIS!! fick skjuts av mitt hjärta och somnade skönt i min älskade säng .
nu är det dags att ta tag i några arbeten så att man kan checka av lite på listan. 14.30 ska jag vara på råsunda och sälja öl till fulla idioter! (okej inte alla, inte dom som ger mig dricks för att jag har rött hår och tror på allvar att det är mitt naturliga). hoppas jag och lito får återförenas igen !
efter jobbet blir det en tur till rissne där milla hämtar upp oss. blir middag och utgång med väldigt väldigt fina flickor!!


förslag på vad man kan ha på sig ???????

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0