hej stress, hejhej !

jag har kännt stress förut, men idag tog fan priset. börjar med en sömnlös natt med hosta gånger 3000. jättekul..inte... gick därför inte på första lektionen för att få lite lugn i vardagen. tog mig till skolan vid 11, slängde i mig mat, mötte upp världens bäst tina och började projektet. åhhh. vi blekte, blekte, blekte, blekte....... sen slängde vi (bokstavligen) på massa färg, skulle bli coolt, det hände ingenting med effekten. KUL! allt slit, tina kom sent till jobbet, jag fick dåligt samvete och blev ledsen för att det inte blev så bra. bas färgen blev nog fin, det jag hann uppfatta iallafall, men blir arg på den lila färgen..

sprang runt hela stan, inga lösfransar, inget läppstift, INGA LILA ÖGONSKUGGOR ???? hallååå ? ÄNNU mer ledsen.
men får väl göra det bästa av situationen antar jag. imorgon kommer jag vara ett nervvrak. imorgon kommer jag dö, helt seriöst. imorgon ska jag tävla, man ba..... va ?


nu ska jag fixa lite detaljer på klänningen, den kommer bli grym. PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0