så länge vi andas

hej. jag är trött på allting nu. mycket iallafall. MITT HUVUD SPRÄÄÄÄÄÄNGS ! som en explosion som slår till. som en liten irriterande gubbe som sitter innanför panbenet och hackar. TA BORT HONOM NUUU ! vill inte ha han där :(
trött på alla som klagar och gnäller. jag gör mitt bästa för att det ska bli  så bra som möjligt. och när det inte ens är mitt fel blir jag arg.

känns som jag bara klagar,och jag tycker inte om det.

MEN på fredag fyller min snygging år. och jag tycker om henne, MASSOR. därför ska jag fira henne gaaaaalet när hon fyller 18 på fredag ! för i hennes närhet finns inga negativa känslor, och våra minnen är helt enkelt bäst.


älskar dig knasboll<3

Kommentarer
Postat av: jemp

hihhi du är bäst! :D <3

2009-10-02 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0