jaaa jag lever..

haha bloggning går verkligen i vågor :p 

senaste tiden har väl inte hänt så himla mycket.. känns mer som om jag har mer att se fram emot !

- jag har köpt en ny älsklingsmobil :D den är grym !
- studiebidraget kom idag ! SPARA SPARA SPARA!
- jag , chrisse och jessica har startat Saxess STHLM UF. våran nya sysselsättning. BOKA TID NU :D
- jag och chrisse fick erbjudande av Anette att assistera en tjej på WELLA. grymt glad och tacksam.
- kryssningen bokad med rhodos människor.
- vissning i skolan 22/10 !
- 9-11/10 spa  helg med mamma <3
- 1/10 händer något efterlängtat och spännande!
- vi får hänga med salongen på heldags kurs hos WELLA.

livet leker just nu, vad mer kan jag säga ?

utgång ikväll, PUSSSS

Kommentarer
Postat av: chrisse

jaa det gör det verkligen, fan vad vi har mkt på g just nu! Föresten... jag kanske heeehe råkade gå in på din facebook och göra mig till admin till gruppen :O Men jag gjorde absolut ingenting annat! LOVAR!! hoppas det var okej... (a) you kinda owe me one ;) puss sötaste kicken i världen!

2009-09-25 @ 23:41:50
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0