I'll be fine, I'll be good.

Tjohoo! Det är otroligt att man börjar varje inlägg med ''jag suger på att blogga'' .. Men sanningen svider ibland.


Helgen har varit seeeg och mysig. Mamma och Pappa har varit på vårat nya landställe :D Det har alltid funnits i mitt liv, trosa! Så jäkla underbart och konstigt att det är vårat nu.
Igår busade jag med Samuel och Chrisse hemma hos Simon. Skit kul att träffa samuel igen !! Saknat hans galna dialekt och knäppa ideer ;) Och rätt knäppt att det va hemma hos Simon, vi va lite chokade alla fyra tror jag ;) Sen blev klockan mer än vad vi trodde, och det va bara att följa med gotlänningen en bit så han hittade hem ;) Sov brevid en underbar vän.
Idag har Saxess STHLM kirrat det sissta med allting. Nu är det bara att kööööraa !


Föresten, jag är inte blondie längre :D I like it !




I'm on the pursuit of happiness and I know
everything that shines ain't always gonna be gold
I'll be fine once I get it,
I'll be good




Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0