how could you be so heartless ?

jag förstår fortafarande inte. jag är fortfarande chockade och ledsen. att något så bra, kunde förvandlas till något riktigt jäkla dåligt. jag försöker fortfarande att inse vad som är över. såg på ett program en gång, det va samma sjuka händelse det handlade om. och det gjorde ont. falskt. men det är genom det här som jag vet vad äkta vänskap är. något som vi tydligen aldrig hade ? allt är bara sjuuukt, overkligt och stört. ingen kunde någonsin veta. och framför allt inte jag. det går inte beskriva, och jag borde inte, men det är sjukt jäkla svårt att låta bli, speciellt att sluta tänka.. du verkligen förstörde allt !


jag saknar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0