höstlov!!

tjooooo !
igår va det visning på enskede gård. fan va grymma vi va asso. Chrisse och jag sammarbetade, så vi gjorde om våra små söta tjejer till levande dockor.  DOM VA GRYMMAAA ! dom dansade runt där ppå scenen som två trasdockor. STOLTSTOLTSTOLT!

och eftersom det var första visningen, och eftersom jag va så jäkla nöjd med resultatet, så ville jag att någon skulle fotta. oliver och pappa skulle komma, men dom va lite sena.  ville verkligen att dom skulle se vad jag hade gjort och vad våran coola visning. det visade sig att dom hade vart runt lite här och där. hamnat på lindeparken (skola för utvecklingsstörda tror jag) där dom betalade 25 kr för att oliver skulle få läsk och korv ? HAHAH. så dom sprang från lindeparken och sen till enskede, (det tar ändå ett tag och inte runt hörnet som nån sa till dom) så dom kom till sista nummret. KUL! hahaha men fan va jag garvade. fick iallafall typ TVÅ bilder med olivers systemkamera som kommer snart. sen finns det massa bilder på fejjan. NJUT !


IKVÄLL BLIRE FEEEEEESTAAAAA! pussssss


Kommentarer
Postat av: pai

hahah åh det var så himla kul det-där-med-discot

men ack och ve vad ful jag är, tjock och dan

sicken tur att jag älskar dig så micket min vän

2009-10-24 @ 02:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0