now its gone

I will fly, i'll fly the skies, for you and I
I will try, until I die, for you and i, for you and i, for for you and i,


FÖRSVINN FÖRSVINN FÖRSVINN!!!!!!!!!! jag blir galen, helt jävla galen. varför ska du, varje gång som jag inte alls är i närheten av att behöva det, men som det förstör allting annat, så ska du dyka upp i mitt minne någonstans. känns som du vill förstöra, för det gör du fan, du förstör hela tiden, varje gång. det är helt sjukt, försvinn, vill bli av med dig. för jag vet att ingen kommer någonsinn betyda så som du gör. vilket gör allting bara JOBBIGT. såld på 4 sekunder. och nu när jag va så nära, jag har till och med sagt att jag inte vill ha med dig att göra, att jag aldrig mer vill se dig. det va jätte länge sen jag tänkte på dig på det sättet, TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE DET. du repar bara upp gamla sår, och det gör mer och mer ont för varje gång.

fatta Nicolina, FATTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta, sötnos! Han är långt ifrån värd dig och är bara ett svin som tror att han kan leka med dig och ta dig tillbaka när han vill. men så är det inte!! du är så jävla mkt bättre än honom<3<3<3

2009-11-25 @ 19:03:01
URL: http://csundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill fatta ! hur gör man? trodde jag hade fattat men ÅH NEJ TYDLIGEN INTE!!!

hjärta dig <3

2009-11-25 @ 21:13:58
URL: http://nicolinaas.blogg.se/
Postat av: Sari

Kan bara säga som Milla, du är värd ngt bättre gumman <33

2009-11-25 @ 23:24:17
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: lito

älskling du är värd den bästa och han ligger öångt ned på listan över bra killar! varje gång du tvivlar, läs det här inlägget <3

2009-11-26 @ 15:23:28
Postat av: victoria

ni har såå rätt tjejer! och twinne, du är värd sååå himla mycket bättre!<3

2009-11-26 @ 18:37:12
URL: http://victooria.blogg.se/
Postat av: nicooo

ni är bäst !!

2009-11-27 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0