nattinlägg (kan inte sova)

idag har jag haft en jobbig dag. mest för att jag mådde sådär och för att jag va trött..

chrisse gjorde  om mig till en filmstjärna, sen stressade vi till maten/st eriks och hade gesällinfo där med alla frisörer. det SÖG, va så jävkla dåligt. dom läste bara från en power point presentation som dom inte ens kunde få upp på skärmen. hade kunnat få papper på det och gjort något vettigare..

sen har jag myst runt med mina fina 91or ! nu vet jag vem jag ska köpa julklapp till av dom 5. MOAHAHA feel the pain ingen får veta !!

jag behöver HELG!


det spelade ingen roll att jag sa något och att jag vågade. du tyrckte ner mig iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0