myskväll

idag är en typiskt ''dagen efter'' dag. igår va vi på the bridge med rhodos folk(plus lite andra som några enskedare också) hade skit kul till viss del och spåra hela kvällen. fick ställa klockan eftersom jag skulle klippa hedvig. skit nöjd, och det verkade hon också vara! efter det var det sängen som gällde. kör på en hemma kväll ikväll med mig själv. behövs (även om jag va taggad på utgång)

FÖR DOM SOM VILLE VETA SÅ HAR JAG KLIPPT MIG. nu är jag fett coool. öööh...


och sen tycker jag att CHRISTINE PERSSON borde komma hem till mig nuuu känner mig inte hel utan min älskling! har massa saker du måste veta. och massa saker jag behöver dig till. you are my soul(på ditt nuvarande språk)



behöver dig verkligen.


puss ( vet inte varför det vart kursiv stil)

Kommentarer
Postat av: christine

lägg upp en bild!! :P

du är min själ med, vi måste verkligen ta igen tiden vi missar nu, får ha myskväll och prata om ALLT som har hänt de senaste veckorna, vilket nog är en hel del! miss u baby <3

2009-11-15 @ 23:30:44
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0